راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس)

راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس به نقل از (robloxs.ir - رابلاکس).


راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،خرید

ویدئو آموزشی درباره: راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

نادیا زکالوند: مدتی قبل، پلیس راهنمایی و رانندگی فرانسه، متوجه سرعت بالای پورشه‌ای در اتوبان شد و به پلیس واقع در محدوده اتوبان اطلاع داد تا پورشه را متوقف کنند. راننده

پورشه به دستور ایست پلیس هم اهمیتی نداد و از کنار آنها عبور کرد.

پلیس که از رفتار راننده خودرو غافلگیر شده بود، فرصت نکرد پورشه را تعقیب کند و حتی شماره پلاک آن را بردارد. آنها تنها در گزارش‌شان رنگ خودروی پورشه که سبز روشن بود را قید کردند. جالب اینجا بود که در منطقه اطراف فقط یک نفر خودروی اسپرت پورشه ۹۱۱ با رنگ سبز روشن داشت و مشخص شد این خودرو متعلق به همین راننده متخلف است.

پلیس، راننده را احضار کرد و وقتی راننده در محل حاضر شد، آنها از دیدن پورشه که به رنگ خاکستری درآمده بود، شوکه شدند.

وقتی راننده متخلف شنید به جرم سرعت غیرمجاز و عدم توجه به دستور پلیس جریمه و به اداره پلیس احضار شده است، تظاهر به تعجب و انکار قضایا کرد و مدعی شد آنها او را با فرد دیگری اشتباه گرفته‌اند.

پلیس مجبور به تحقیق و بررسی شد و با مشاهده برگه معاینه فنی و تایید رنگ سبز روشن خودرو در این برگه، متوجه تخلف دیگر این راننده ۴۰ ساله شد. او برای فرار از پرداخت جریمه، خودروی خود را به رنگ دیگر درآورده بود.

پلیس، پورشه این مرد را تا رسیدگی کامل به پرونده او توقیف کرد. این مرد با احتمال جریمه مالی سنگین تا ۱۶هزار دلار و حتی ۲ سال زندان مواجه است.

منبع:

odditycentral

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد راننده پورشه متخلف برای اینکه گیر پلیس نیفتد، رنگ ماشینش را عوض کرد - robloxs.ir - رابلاکس با کد تخفبف (hash-668a33628318b) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .